گوگل ارث
 
zarinland (سرزمین طلایی)
سرزمین طلایی

 

توضیحات

گوگل زمین اجازه می دهد تا شما پرواز به هر نقطه روی زمین برای مشاهده تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، زمین، ساختمان های 3D، از کهکشانها در فضا به دره از اقیانوس. شما می توانید محتوای غنی جغرافیایی کاوش، مکان های تور خود را ذخیره کنید، و به اشتراک گذاری با دیگران است.

ویژگی های گوگل ارث عبارتند از:

مشاهده تغییرات جهانی با چندین دهه تصاویر تاریخی

اگر شما همیشه تعجب که چگونه محله تان در طول زمان تغییر، کره زمین گوگل در حال حاضر به شما می دهد دسترسی به گذشته است. با یک کلیک ساده، اتمام پراکندگی حومه، کلاه ذوب یخ، فرسایش ساحلی، و بیشتر.

شیرجه رفتن در زیر سطح اقیانوس

در لایه اقیانوس های جدید، شما می توانید تمام راه به کف دریا شیرجه رفتن، مشاهده محتوای منحصر به فرد از شرکای مانند بی بی سی و نشنال جئوگرافیک، و اکتشاف کشتی های غرق شده 3D مثل تایتانیک.

آهنگ و به اشتراک گذاری مسیر خود را با دیگران

نگاهی placemarks های گام های بعدی و ثبت تور آزاد فرم در گوگل زمین. به سادگی بر روی ویژگی های تور، ثبت مطبوعات، و دیدن جهان است. شما حتی می توانید موسیقی متن فیلم و یا داستان سفر به فرد.


به این سایت رأی بدهید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ماخوش آمدید هدف ما از این وبلاگ نشان دادن زیباترین عکسها وجالب ترین انهاست وازشما خواهشمندیم با نظراتتون مارا خوش حال نمایید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zarin و آدرس zarinland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 3178
بازدید کل : 126960
تعداد مطالب : 307
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1